5 Ocak 2010 Salı

Sana Yazdım



Her şeyi sana yazdım
Seni de her şeye

Kalemler tükettim, tükenmeyen hasretle
ucundan dökülen aşkla, umutla, çığlıkla
Belki de nefretle

Her umuda avuc açtım
Sen dilendim
Aşktan harap bir dilenci şimdi yüreğim

Her şeyi sana yazdım
Seni de her şeye
Hayallerimin paragraf başlarına
Umutlarımın parantez içlerine
Kalemler tükettim tükenmeyen hasretle

Her şeyi sana yazdım,seni de herşeye
Binlerce kez okudum her gün bir ilkokul defterinden
Binlerce kez okudum
Seçebilmek için seni soru işaretlerinden
Seni ezberledim hergün karmakarış yazılar içinden

Sana da kendimi yazdım
Bana ait harflerle
Farklı alfabelerle

Herşeyi sana yazdım
Herşeye seni yazdım....

Hiç yorum yok:

5 Ocak 2010 Salı

Sana Yazdım



Her şeyi sana yazdım
Seni de her şeye

Kalemler tükettim, tükenmeyen hasretle
ucundan dökülen aşkla, umutla, çığlıkla
Belki de nefretle

Her umuda avuc açtım
Sen dilendim
Aşktan harap bir dilenci şimdi yüreğim

Her şeyi sana yazdım
Seni de her şeye
Hayallerimin paragraf başlarına
Umutlarımın parantez içlerine
Kalemler tükettim tükenmeyen hasretle

Her şeyi sana yazdım,seni de herşeye
Binlerce kez okudum her gün bir ilkokul defterinden
Binlerce kez okudum
Seçebilmek için seni soru işaretlerinden
Seni ezberledim hergün karmakarış yazılar içinden

Sana da kendimi yazdım
Bana ait harflerle
Farklı alfabelerle

Herşeyi sana yazdım
Herşeye seni yazdım....

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar