20 Şubat 2010 Cumartesi

Son Gün



Bir sabah
Yağmur yağarken gökyüzünden
Yaşlar boşanmışsa gözlerimden
Ve sen yoksan, yalnızsam
İşte o gün ölmek isteyeceğim

Bir an
Seni görmüşsem rüyamda
İçime bir burukluk çökmüşse aniden
Açmışsam gözlerimi yeniden
Ve sen yoksan, yalnızsam
İşte o an gözlerimi son kez kapayacağım

Bir gece
seni görmüşsem rüyamda
Bana dönmüşsen
Sonsuz bir huzur
Bir sevinç varsa içimde
O sevinçle uyanmışsam
Ve sen yoksan, yalnızsam
İşte o gece son kez uyuyacağım

Bir gün
Beni unutursan birini bulursan
Pek sanmam ama mutlu olursan
İnan bende mutlu olacağım

Son gün
Seni görürsem
Bir an bile olsa beni sevmişsen
Ve ben bunu bakışlarından hissetmişsem
Ağlama lütfen, gülümse
İnan ben huzur içinde öleceğim
Derviş

1 yorum:

convaly dedi ki...

Çok güzel yazmışşsınız. Okurken boğazım düğümlendi. Bence daha fazla yazmalı ve bizlerle paylaşmalısınız.

20 Şubat 2010 Cumartesi

Son Gün



Bir sabah
Yağmur yağarken gökyüzünden
Yaşlar boşanmışsa gözlerimden
Ve sen yoksan, yalnızsam
İşte o gün ölmek isteyeceğim

Bir an
Seni görmüşsem rüyamda
İçime bir burukluk çökmüşse aniden
Açmışsam gözlerimi yeniden
Ve sen yoksan, yalnızsam
İşte o an gözlerimi son kez kapayacağım

Bir gece
seni görmüşsem rüyamda
Bana dönmüşsen
Sonsuz bir huzur
Bir sevinç varsa içimde
O sevinçle uyanmışsam
Ve sen yoksan, yalnızsam
İşte o gece son kez uyuyacağım

Bir gün
Beni unutursan birini bulursan
Pek sanmam ama mutlu olursan
İnan bende mutlu olacağım

Son gün
Seni görürsem
Bir an bile olsa beni sevmişsen
Ve ben bunu bakışlarından hissetmişsem
Ağlama lütfen, gülümse
İnan ben huzur içinde öleceğim
Derviş

1 yorum:

convaly dedi ki...

Çok güzel yazmışşsınız. Okurken boğazım düğümlendi. Bence daha fazla yazmalı ve bizlerle paylaşmalısınız.

Popüler Yayınlar