18 Şubat 2010 Perşembe

Yaşamam Artık



Sahibi olduğum dizim tutmuyor,
Dünyayı gösteren gözüm görmüyor,
Ömrümün baharı solmuş, gidiyor
Canıma kastım var yaşamam artık

Arayan dostlarım beni bulmasın
Doğmasın güneşim sabah olmasın
Kuytu bir köşede ömrüm son bulsun
Canıma kastım var yaşamam artık

Neşe’si olmayan ömrü neyleyim?
Rüzgârla savrulan yaprak gibiyim
Böylesi hayatı nasıl seveyim?
Canıma kastım var yaşamam artık

Arayan dostlarım beni bulmasın
Doğmasın güneşim sabah olmasın
Kuytu bir köşede ömrüm son olsun
Canıma kastım var yaşamam artık

Kıraç


Hiç yorum yok:

18 Şubat 2010 Perşembe

Yaşamam Artık



Sahibi olduğum dizim tutmuyor,
Dünyayı gösteren gözüm görmüyor,
Ömrümün baharı solmuş, gidiyor
Canıma kastım var yaşamam artık

Arayan dostlarım beni bulmasın
Doğmasın güneşim sabah olmasın
Kuytu bir köşede ömrüm son bulsun
Canıma kastım var yaşamam artık

Neşe’si olmayan ömrü neyleyim?
Rüzgârla savrulan yaprak gibiyim
Böylesi hayatı nasıl seveyim?
Canıma kastım var yaşamam artık

Arayan dostlarım beni bulmasın
Doğmasın güneşim sabah olmasın
Kuytu bir köşede ömrüm son olsun
Canıma kastım var yaşamam artık

Kıraç


Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar