26 Mart 2010 Cuma

Aşığınım




Seninle olamazdık biliyordum
Bile bile yine seni seviyordum
Yollarımız bir değildi biliyordum
Şimdi neden neden canım bu özlem

Aşığınım yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da
Geri dönüş olmasa da,
Sonsuza dek aşığınım

Seni görmek bana acı veriyordu
Görmemekse ölüm gibi geliyordu
Ne seninle ne de sensiz olmuyordu
Şimdi neden neden canım bu özlem

Aşığınım yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da
Geri dönüş olmasa da,
Sonsuza dek aşığınım..

Fedon

4 yorum:

sufi dedi ki...

Aşk; bu olsa gerek.

DERVİŞ dedi ki...

@ sufi dost Elif Şafak'ın dediği gibi "Ya içindesindir aşkın, merkezinde; ya da dışındasındır, hasretinde."

Unknown dedi ki...

Seni görmek bana acı veriyordu
Görmemekse ölüm gibi geliyordu
Ne seninle ne de sensiz olmuyordu
Şimdi neden neden canım bu özlem

Aşığınım yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da
Geri dönüş olmasa da,
Sonsuza dek aşığınım..

DERVİŞ dedi ki...

:) teşekkürler

26 Mart 2010 Cuma

Aşığınım




Seninle olamazdık biliyordum
Bile bile yine seni seviyordum
Yollarımız bir değildi biliyordum
Şimdi neden neden canım bu özlem

Aşığınım yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da
Geri dönüş olmasa da,
Sonsuza dek aşığınım

Seni görmek bana acı veriyordu
Görmemekse ölüm gibi geliyordu
Ne seninle ne de sensiz olmuyordu
Şimdi neden neden canım bu özlem

Aşığınım yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da
Geri dönüş olmasa da,
Sonsuza dek aşığınım..

Fedon

4 yorum:

sufi dedi ki...

Aşk; bu olsa gerek.

DERVİŞ dedi ki...

@ sufi dost Elif Şafak'ın dediği gibi "Ya içindesindir aşkın, merkezinde; ya da dışındasındır, hasretinde."

Unknown dedi ki...

Seni görmek bana acı veriyordu
Görmemekse ölüm gibi geliyordu
Ne seninle ne de sensiz olmuyordu
Şimdi neden neden canım bu özlem

Aşığınım yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da
Geri dönüş olmasa da,
Sonsuza dek aşığınım..

DERVİŞ dedi ki...

:) teşekkürler

Popüler Yayınlar