15 Mart 2010 Pazartesi

Aşk her şeye değer




Öyle bir rüyaydın ki
Sadece bir kez gördüğüm
Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldün

Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldüm

Aşk her şeye değer
Seninle anladım
Bin yıl geçse sürer
İçimde rüzgarın

Aşk herşeye değer
Seni Seviyorum...
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum

Öyle bir yalnızlık ki
Eşlik ediyor hayalin
Gözlerim kapalı
Yanımdasın hala sevgilim

Gözlerim kapalı
Yanımda gibisin sevgilim

Aşk her şeye değer
Seninle anladım
Bin yıl geçse de sürer
İçimde rüzgarın

Aşk her şeye değer
Seni Seviyorum
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum...

Aslı Güngör

Hiç yorum yok:

15 Mart 2010 Pazartesi

Aşk her şeye değer




Öyle bir rüyaydın ki
Sadece bir kez gördüğüm
Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldün

Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldüm

Aşk her şeye değer
Seninle anladım
Bin yıl geçse sürer
İçimde rüzgarın

Aşk herşeye değer
Seni Seviyorum...
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum

Öyle bir yalnızlık ki
Eşlik ediyor hayalin
Gözlerim kapalı
Yanımdasın hala sevgilim

Gözlerim kapalı
Yanımda gibisin sevgilim

Aşk her şeye değer
Seninle anladım
Bin yıl geçse de sürer
İçimde rüzgarın

Aşk her şeye değer
Seni Seviyorum
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum...

Aslı Güngör

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar